Sadakatsiz 30. Bölüm

14 000 Показвания 2,4 млн.

Коментари

  1. Sadakatsiz
    Sadakatsiz
    преди месец

    💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗 🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz 🔊

    1. Gizem Türk
      Gizem Türk
      преди 9 дни

      1:15:47 bu bölümden sonra,o şarkıyı dinlemişke

    2. Sabiha Hukumenoglu
      Sabiha Hukumenoglu
      преди 23 дни

      @Rosen Rosenov â

    3. brawl stars naz❤️
      brawl stars naz❤️
      преди 24 дни

      @Arzu Mc34 p

    4. KASIM OZIN
      KASIM OZIN
      преди 28 дни

      Reklamınız batsın ne bu ya dizimi izliyoruz reklâmmı belli değil üç dakka ya bi reklam

    5. Dogukan Travaci
      Dogukan Travaci
      преди 29 дни

      ?

  2. Ecrin 😩🌬️
    Ecrin 😩🌬️
    преди 10 часа

    Arkadaşlar ben Ali'yi öldürdüm ama Ali için yani sırf Ali istediği için

  3. Sebahat Köse
    Sebahat Köse
    преди ден

    Ali 🤔🤷‍♀️🤦‍♀️🤢

  4. Emre Pakiş
    Emre Pakiş
    преди ден

    2:10:09

    1. Emre Pakiş
      Emre Pakiş
      преди ден

      1:47:14

  5. Ceyda İlker
    Ceyda İlker
    преди ден

    bahar uyurken hiç sağa sola dönmedi heralde saçları bozulmamış :D saç fönlü uyandı :D benim elektrik çarpmış gbi oluyo sabahları :DD:D:D:D:

  6. SALİHA GÜL AY
    SALİHA GÜL AY
    преди 2 дни

    1:47:16

  7. cmon titties cmon
    cmon titties cmon
    преди 2 дни

    asya'nın annesinin tıpkı derin gibi olması ayrıntısı

  8. TT
    TT
    преди 3 дни

    Ali gercek hayatta da şuan bir cocuk ! Lütfen yorum yazarken insanların kalbi kirilir mi diye bir düşünün? Bölümlerin altini okuyor olabilir ve gercekten biraz empati !!! Bu yaşında mükemmel bir oyunculuğa sahip bir çocuk emin olun... ve biraz DIKKAT EDIN KALP KIRMAYIN... Eleştirilerinizi HAKARET ETMEDEN yapabilirsiniz mesela..... !!!!!

  9. Evelin
    Evelin
    преди 3 дни

    Benim anlamaigim sey, büyük Asya ihanete ugruyor, ve aldatildigi hic söz konusu olmuyor! Asyaya baban hata yapti beni aldati diyor. Nerede burda kadinlik gururu? Sadece ihaneten dolayi ondan ayrilmamis bide, Aysyanin annesi hamile oldugunu ögrendigi icinde ayrilmaya karar vermis, yani hamilelik olmasa affedilcek durummu? Kadinlar ihaneti kaldirabiliyorsa eger, üst üste ihaneti ve kötülügü hak ediyorlar! Ozaman cekicekler !! Aynisi Asyanin annesi icinde gecerli. Muhtemelen Adamin nisanli oldugunu bile bilmiyordu, fakat ögrendikten sonr adama tekmeyi koymasi gerekirdi, Her iki kadin bu adama tekmeyi koymasi gerekirdi.

  10. Merry Andrew
    Merry Andrew
    преди 3 дни

    Asya karakterinin background parçası "I will survive" kesinlikle

  11. Begüm
    Begüm
    преди 4 дни

    Ne doğum günüymüş ya , uyuz bebe.

  12. Maral Maral
    Maral Maral
    преди 4 дни

    bu derinin burnu tıkık mı?

  13. Nıhal Roma
    Nıhal Roma
    преди 4 дни

    Bu Ali denen hırsız ponçiği 😁😁polise şikayet edicem iki gün nezarette kalsin dayağini yesin normale döner 😂😂😂

  14. Merve Aktaş
    Merve Aktaş
    преди 4 дни

    En güzel gönül rol yapıyor 🌺

  15. Fatma Ekici
    Fatma Ekici
    преди 5 дни

    Asya = Asalet

  16. ulka evezli
    ulka evezli
    преди 6 дни

    Dogum gunu dogum gunu qina geldi artik Ali😑😑😑

  17. Emir Yıldız
    Emir Yıldız
    преди 7 дни

    Bahar zaten aylardır işin gücün yok . Sürekli aliyi okula götürüp getiriyorsun . Bari Volkan ve Asya sana maaş versin . Ali'nin özel şoförü olarak . Duy sesimi senarist .

  18. Nihal Boztepe
    Nihal Boztepe
    преди 7 дни

    50:00

  19. Seda Mine
    Seda Mine
    преди 8 дни

    Asyaya şu makyajı niye yaptınız ya kadın çaki gibi olmuş 😂😂

  20. ismigül
    ismigül
    преди 8 дни

    *hayatta kimsem yok annem karaciğer şirozu yardıma ihtiyacımız var annemin ilaçları yok yurtdışından almak zorundayız lutfen yardımcı olun..*

  21. irem
    irem
    преди 8 дни

    hiç kimse: derin: boşanmak istemiyorum

  22. Özge Aydilek
    Özge Aydilek
    преди 9 дни

    derin=asyanın annesi küçük asya=zeynep büyük asya=küçük asya volkan=asyanın babası

    1. prenses kiz
      prenses kiz
      преди 6 дни

      Beynim yandi

  23. HİLAL YILDIZ
    HİLAL YILDIZ
    преди 9 дни

    Ali Volkan yurtdışına gitmeden önce 13 yaşında değil miydi ya 2 yıl sonra döndü adam çocuk nasıl 14 yasını kutluyor 🙄

  24. kezban sevilmiş
    kezban sevilmiş
    преди 9 дни

    Neden herkesin zil sesi aynı 🙄

  25. Dilek Karayumruk
    Dilek Karayumruk
    преди 9 дни

    Bukadar sevimsiz cocuk olurmu ya bu aliyi nerden bulmuslar

  26. Enes Akgül
    Enes Akgül
    преди 10 дни

    Çok özür dilerim ama. Derin sana sesleniyorum girdimi .

  27. fatmanur ‘
    fatmanur ‘
    преди 10 дни

    bahar aliyi okula götürmese sahnesi yok resmen

  28. Kardelen Üresin
    Kardelen Üresin
    преди 10 дни

    1:05:30 masada ki kedi🥺🥺🥺🥺

  29. Eda •_•
    Eda •_•
    преди 10 дни

    Her şey biter ama Ali nefretim asla

  30. Eda •_•
    Eda •_•
    преди 10 дни

    Zeynep:21 Ali:3

  31. Cute Kitty
    Cute Kitty
    преди 11 дни

    Sonunda birisi Bahar’ın güzelliğini fark etti.

  32. Maysa Ilmuradova
    Maysa Ilmuradova
    преди 11 дни

    Haluk bey hastsnede. Volkan sürekli Asyanin dibinde Peki bu arada şirketi kim yönetiyor 🤔

  33. Imm aynen !
    Imm aynen !
    преди 11 дни

    Geçen bölüm Derin suyu açık bıraktı şimdi de Asya olm ülkede su yok ne yapıyorsunuz siz ya

  34. Sedat Kus
    Sedat Kus
    преди 11 дни

    Ali yarım akıllı gibi davranıyor ve anne baba ona aynısı davranıyor . Sinir .

  35. Hilal Şahin
    Hilal Şahin
    преди 11 дни

    Zeynebin tepkisizliği kendi kendine takılması favorim ya sjjxdbbx

  36. Ennari Sabir
    Ennari Sabir
    преди 12 дни

    Aldatılan bir kadın kocasını nasıl bir daha kabul ediyor?onu anlayamadım

  37. 🐏MULTİLER🐰
    🐏MULTİLER🐰
    преди 12 дни

    Uuu Asya'nın ve volkanın arasında bişey var sanki 😵😵😵

    1. 🐏MULTİLER🐰
      🐏MULTİLER🐰
      преди 12 дни

      @Cansu _Ava evet JSJSSJSJSJ

    2. Cansu _Ava
      Cansu _Ava
      преди 12 дни

      Ayn ya Dimi JJsjsjs

  38. Yılmaz Kolçak
    Yılmaz Kolçak
    преди 12 дни

    tebrik ederim Asya Hanım.şu şımarık,kendini bilmez Derin'e çok iyi bir cevap verip,haddini bildirdiniz.vallahi izlerken içimin yağları eridi.

  39. 🐏MULTİLER🐰
    🐏MULTİLER🐰
    преди 13 дни

    Ya demiri çok seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️

  40. Binnur Şeker
    Binnur Şeker
    преди 14 дни

    Helal asya sana çok iyi yaptın şımarık derine 👍😏

  41. Leyla Ummatova
    Leyla Ummatova
    преди 14 дни

    Bu dizide her kesin telefonun mizigi ayni çalıyor 🤣🤣🤣

  42. Esma Sultan
    Esma Sultan
    преди 14 дни

    Tam olarak aldatılan kadın sayısı kaç bilemedim yaa

  43. Buse S
    Buse S
    преди 15 дни

    Vicik vicik ali de ali ne bayik bolumdu bu ya.

  44. Zels Sr
    Zels Sr
    преди 15 дни

    Napıyon lan çiçek tarlası GWHSHSHSHFLGŞHMSHAHSHXSİCÖCÇXÖCÇ

  45. Sibel Yüksel
    Sibel Yüksel
    преди 15 дни

    Bir kisi daha muhayaananannene derse bayilcam.

  46. -D3-
    -D3-
    преди 15 дни

    Süper dizi ❤️🧿❤️

  47. Kama1a _
    Kama1a _
    преди 15 дни

    Peki Zeynebin Derini sevmeyib Volkani.sevmesi😂

  48. Zehra Demirtas
    Zehra Demirtas
    преди 15 дни

    Asya'nın oğlunun doğum gününde daha bakımlı Olmasını beklerdim

  49. Burcu Avci
    Burcu Avci
    преди 16 дни

    Sen bunu anlamıyor musun 😅cavidan ya❤️

  50. Gülay Daloğlu
    Gülay Daloğlu
    преди 16 дни

    ulan öyle g. edilmez böyle edilir oldu helal olsun sana asya 👏👏👏👏

  51. Hatice Karamanli
    Hatice Karamanli
    преди 17 дни

    Derinin annesi bile artık sasirmiyor alıştı kızının yaptığı rezilliklere

  52. marslı peri
    marslı peri
    преди 17 дни

    Derya 😁😁

  53. marslı peri
    marslı peri
    преди 17 дни

    Her şeyi çok bilen asya nasıl volkanın evinde kalmasına izin veriyor.Bu durumda derin haklı olmuş oluyor..

    1. Büşra Usta
      Büşra Usta
      преди 16 дни

      Iyi izlediysen 1.43.00 da volkan sorunca cevapliyor

    2. Büşra Usta
      Büşra Usta
      преди 16 дни

      Çocuğu için

  54. Hatice Türüt
    Hatice Türüt
    преди 17 дни

    Her hâlde sezon final i bölümünü vermeyi düşünmüyorsunuz galiba 🙄

  55. Yusuf Polat Çelenk
    Yusuf Polat Çelenk
    преди 17 дни

    00:07

  56. Yagx
    Yagx
    преди 17 дни

    ‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏

    1. Zeynep
      Zeynep
      преди 14 дни

      @Yagx ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

    2. Yagx
      Yagx
      преди 17 дни

      evet hiç yazı yok

  57. Havva Esmer
    Havva Esmer
    преди 17 дни

    Kimse: Selçuk: Nabıyon lan çiçek tarlası JDJDJDJJDJDJ

  58. Havva Esmer
    Havva Esmer
    преди 17 дни

    Düğün yapar gibi Ali ye (ali yani ) doğum günü yapmalari saçmaliģu

  59. Tuniz 44
    Tuniz 44
    преди 17 дни

    Fikret nerden cikdi 🤣

  60. G.E.M TURKEY
    G.E.M TURKEY
    преди 17 дни

    Bahara uyuz oluyom

  61. Sultan Terlemez
    Sultan Terlemez
    преди 18 дни

    Erkekler neden boyle sizi sevene size deger verene degil de sizi istemeyene neden gidiyosunuz

  62. Hava Oksijen
    Hava Oksijen
    преди 18 дни

    Asyayla gurur duyuyorum

  63. kal bim
    kal bim
    преди 18 дни

    Ne güzel şu alinin bölümleri azalmıştı rahat bakıyorduk diziye yine gıcık gıcık konuşuyor ulan ali seni dövesim geliyor

  64. hii biii
    hii biii
    преди 18 дни

    dizinin adı bence bir ali meselesi olmalı güçlü teyze beni temsil ediyor

  65. N
    N
    преди 18 дни

    asya resmen babasının hayatını yaşıyor

  66. Ce Ok
    Ce Ok
    преди 18 дни

    01:48:19 ve 01:49:20 dakikalar arasında çalan temanın ismi bilmek ve dijital platformlarda dinlemek isteriz.

  67. Musadet Turk
    Musadet Turk
    преди 18 дни

    A

  68. Yağmur Bayatlıer
    Yağmur Bayatlıer
    преди 18 дни

    Derinin kızı (adı neydi unuttum) =ölür Volkan=😏 Alinin yanlışlıkla parmağı kesilir Volkan=aliiiiğğğğğğ olummmğğğğ

  69. Yağmur Bayatlıer
    Yağmur Bayatlıer
    преди 18 дни

    Derinin tırnağı kırılır Asya yüzünden

  70. irem _
    irem _
    преди 18 дни

    alinin olmadığı bi bölüm rica edicem ya

  71. 66svhloud
    66svhloud
    преди 18 дни

    ali ciddiyim bir cakarim 2.80 uzarsin bebek gibi davranma artik

  72. Mert Kaan Kaya
    Mert Kaan Kaya
    преди 18 дни

    Al artık şu çocuğa ps5

  73. Yusuf Polat Çelenk
    Yusuf Polat Çelenk
    преди 19 дни

    00:08

  74. Kübra Şahin
    Kübra Şahin
    преди 19 дни

    1:07:30 dan sonrası çok iyi yaa🤣🤣

  75. Canan Atasoy
    Canan Atasoy
    преди 19 дни

    Bir bölümde 98765868 kere ali denmesi 🤦‍♀️

  76. Burcu Leman Yavuz
    Burcu Leman Yavuz
    преди 19 дни

    Fikonun sesini mi değiştirmişler ya?

  77. Cemile Yiğit
    Cemile Yiğit
    преди 19 дни

    Masa da ki kedi :)

  78. Gulsirin Hydyrowa
    Gulsirin Hydyrowa
    преди 19 дни

    Derin valla cok sinirlenyorum ama Asiya hakini verdi😉

  79. Gulsirin Hydyrowa
    Gulsirin Hydyrowa
    преди 19 дни

    Su Derya akilanmadiyaa hic

  80. Sinan Sakic
    Sinan Sakic
    преди 19 дни

    Saçmalama derin güzel ama çok çıldırıyo

  81. murtaza balta
    murtaza balta
    преди 19 дни

    Ay herkes aldatılıyor hep ıkıncı ve ucuncu kadınlar pıskolojıö bozuldu

  82. Elma Kabuğu
    Elma Kabuğu
    преди 19 дни

    Aliyi alalım arkadaşlar pamuk şekere sokalım belki zehirlenir😊

  83. Fun Joaa
    Fun Joaa
    преди 19 дни

    Ali mal mısın Ali ya offf

  84. Betül Yazıcı
    Betül Yazıcı
    преди 20 дни

    Asya lafı yapıştırır ve biter 👏👏👏👏bayılıyorum bu kadına yaaa

  85. Rümeysa Yılmaz
    Rümeysa Yılmaz
    преди 20 дни

    Bahar ve melih aşırı tatlı😍

    1. salihayım Kumbasar olan
      salihayım Kumbasar olan
      преди 19 дни

      Bencede

  86. Nisa Solak
    Nisa Solak
    преди 20 дни

    Bahar nasil geçinyor ya Aliyi her okula götürdüğünde para felan mi alıyor acaba

    1. salihayım Kumbasar olan
      salihayım Kumbasar olan
      преди 19 дни

      Oyuncak yapıp satıyo bide çoçuk bakıyodu enson

  87. Murat Atan
    Murat Atan
    преди 20 дни

    opponun 30. bölümünüde bitirdim çok şükür

  88. lil tugce
    lil tugce
    преди 20 дни

    felaket bi dizi ya

  89. Süheyla yalçınkaya
    Süheyla yalçınkaya
    преди 20 дни

    2:08:35 bu bölümün en güzel sahnesi olarak seçtim 😂

  90. Tuğba Strubel
    Tuğba Strubel
    преди 20 дни

    Aferin Asya

  91. Ekin Yaşar
    Ekin Yaşar
    преди 21 ден

    Asya sanki yaşlanmış yaaa.

  92. Nurgül İnce
    Nurgül İnce
    преди 21 ден

    Derinin sonu ,Asya'nın annesi gibi olcak .benzer yaşantılar

  93. Hsn Erd
    Hsn Erd
    преди 21 ден

    Dizinin adı Sadakatsiz değilde Aldatılanlar olmalıymış 😊

  94. gardaş.nabüyn qkdsmdn
    gardaş.nabüyn qkdsmdn
    преди 21 ден

    hayat, çocuklugunla yüzleşmek icin bi plandir organizedir

  95. GöcmenKusu Yaz
    GöcmenKusu Yaz
    преди 21 ден

    Neyse herkes Ali hakkinda ayni seyi yazmis. Bende Tr de bu tarz cocuklarin normal oldugunu sanmistim. 3 tane 16 yasinda ogullarim (ucuz)var. Babalarindan ayrildim. Amerika dayim. Boyle davransalar direkt babalarina yasamaya gonderirim. Bu ne ya

  96. Emine Varlı
    Emine Varlı
    преди 21 ден

    Benim anlamadığım asyanin annesi nasil asyaya asya ismini koymayi kabul etmiş

  97. GöcmenKusu Yaz
    GöcmenKusu Yaz
    преди 21 ден

    Ali 5 yasinda ki simarik bir cocuk gibi davraniyor. TR de ki cocuklarin tuketim hastaligi yeter artik. Bi ise gonderin cocuklari

  98. GRİFİN /MİNETOR
    GRİFİN /MİNETOR
    преди 21 ден

    01:51:50

  99. Pınar Aydın
    Pınar Aydın
    преди 22 дни

    Asyaa quuen 🥰🥰

  100. T.C Okan
    T.C Okan
    преди 22 дни

    Kerkesdede aynı telefon ve aynı zil sesi